Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: .... Bedoel je dat jij persoonlijk werkt in een omgeving waarin het zo ingericht is ? Kun je dan wat meer vertellen qua schaal, inrichting , en hoe het in de praktijk uitpakt ? ... Werkte en werkt en werkt (laatste te klein nvt) schaal boven 10.000+ man en diensten veelal uitbesteed aan andere grote partijen. Centrale mailservice blokkeert van alles en soms niet alles, webverbindingen zijn gelimiteerd in adressen. Die virtuele desktops zijn meer gangbaar, helaas de praktijk is dat voor nieuwe toepassingen gebruikt moeten worden (bouw/test) waarbij de gangbare toepassingen als mail onmogelijk zijn. In bepaalde gevallen heb je die weer wel (office officeintegratie) maar dan is het weer niet de gangbare mail. Denk dan eens aan een testdesktop (infra) met testtools en met testaccounts. Nee niet alles is opgelost, het blijft te vaak hangen door gebrek aan visie sturing en samenhang. Jammer want je ziet net voor je dat je met de laatste stapjes wel alles hebt zoals zo moeten. Als je zoiets ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):