Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-12-2016, 01:06 door vanegmond

Vandaag, 00:48 door Spiff, 1. Op basis van enkel een of meer Kernel Power vermeldingen in Windows logboeken, is niet te beoordelen wat de oorzaak daarvan is, en is dus volstrekt onduidelijk of dat wat vermeld wordt in de KB979444 en KB983615 knowledge base articles van toepassing is op jouw systeem. Dat is ook niet erg handig dan Spiff, die logboeken. Als je niet veel aan die Kernel Power meldingen hebt. Ja ik zag dat die twee { KB979444 en KB983615 } van een tijd geleden waren. Maar dacht misschien heeft iemand er ervaring mee ? Heb je vlak voordat het probleem begon hardware vervangen of nieuwe hardware geplaatst? Heb je vlak voordat het probleem begon nieuwe software geïnstalleerd, of bepaalde instellingen veranderd? Denk ook aan niet-essentiële driver updates. Dat is erg veel, nieuwe hardware niet. Niks aan gedaan. Ben niet zo'n knutselaar. Dan word het jouw andere vragen. Ik heb een goed geheugen, maar dit word zoveel. Dat ik dat niet meer weet, nou ja. Enkele kan ik natuurlijk nagaan. Ik zag ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha