Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-12-2016, 20:19 door Anoniem

Simpele wijsheid : niet alles hoeft aan het internet gehangen omdat het kan Doorgeslagen hype : dit is het iOT tijdperk, we hangen bij voorkeur juist alles aan het internet omdat het in de mode is en omdat de leverancier het aanbiedt en er mee zwaait. Van dergelijke speeltjes wordt men opgewonden, vele voordelen : geen contact meer met de klant is goedkoper en beter voor het humeur. Het bedrijfsleven en de overheid is volledig collectief verdwenen achter digitale portals, digitale communicatie en de bekende gehate callcenters. Live contact is er niet meer bij, in het geval van zorginstellingen dus ook minder, minder, minder. Daar krijg je op termijn ongelukken van, Hugo Borst kwam op voor de ene (sociale)kant, de andere kant is veel meer securityrisico op kosten van de klant. Wat uiteindelijk grote sociale gevolgen kan hebben. Hoe wordt het verkocht, nou net zoals de grootgrutters doen :'Het is de wil van de klant'. Neen, het is niet de wil van de klant, de klant gaat gedwongen mee in het aanbod. De ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha