Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-12-2016, 09:51 door karma4

Erik goede vragen maar een aantal zijn vagen naar de bekende weg en andere zijn zo oud als de weg nar rome. 1) Vraag naar bekende weg 2) Jij niet direct nu, maar je gaat in de modus van een melding naar de leverancier. Deel hun de kans geven fouten er uit te halen. Deze is zo oud als de weg naar Rome. Kan me niet voorstellen dat "hij doet niet het niet" meldingen iets geven om te kunnen verbeteren. 3) Bekende weg, dit is noodvoorziening zoals een dump/trace. Het gewone proces-werk is immers onderuit gegaan zoals dat saven van je document. Ik zou zeggen probeer is een DBMS crash op een server en hoe je dat aanpakt met analyse en herstel. 4) Tja het is de foutmelding zoals al vele jaren gewoon is. Alleen deze is geautomatiseerd. Je hoeft het niet vanzelf door te sturen je kunt dat als beheerder uitzetten. Zeer aan te raden voor echte professionele organisaties. Vroeger moest je de memory dump database etc op tape zetten om op te sturen. Ja dat is inclusief alle gevoelige gegevens. BIj een beetje ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha