Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-12-2016, 20:31 door Anoniem

Door Anoniem: ..... hoe lang gaat het nog duren voordat dit probleem daadwerkelijk is opgelost ? Het is niet zo moeilijk: Geen afdoende beveiliging = geen lokale opslag Persoonlijke wachtwoorden danwel pasjes + PIN Volledige encryptie van opslag media Geen onnodige verbindigingen tot internet Leuke opmerkingen vanuit de beste stuurlui staan aan wal. Je niet zo moeilijke oplossingen zijn anders best lastig te implementeren als je er niet goed over nadenken. Dus niet zo moeilijk zal je zwaar tegenvallen om te implementeren. Gebruikers moeten wel kunnen werken, daarin moet je een goede mix voor zoeken. Leiding verantwoordelijk stellen voor het verlies. DWZ geen tikje meer op de vingers maar juridische vervolging en verlies van medische licenties. Welke leiding bedoel je precies? De team leider? de ICT afdeling? Raad van toezicht? Raad van bestuur? Wat als het gewoon een foutje is geweest van iemand? Wat als het issue staat op een bug in de software? Wat lost dit op? Is de patient daar ook mee gelopen? ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha