Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat is er precies fout gegaan? In de beveiligingswereld wordt geleerd dat een beveiligingsmaatregel altijd in overeenstemming moet zijn met wat het personeel wil. Doe je dat niet, (dus druk je de maatregel zonder overleg dóór), dan is er een behoorlijke kans dat het personeel de maatregel 'niet ziet zitten'. Daardoor ontstaat een lacune in de beveiliging (het personeel voert stiekem immers de opdracht van de baas niet uit). Als er bijvoorbeeld sprake is van de aanschaf van dure beveiligingsmiddelen, dan kan een boycot door het personeel de ondernemer heel veel geld kosten. En dat nog los van de veiligheidsincidenten en het verlies van een goede naam die dan kunnen plaatsvinden. Hoewel ik niet weet of dit ook geldt voor het bovengenoemde genoemde bedrijf, zou dat wel 1 van de oorzaken kunnen zijn waarom er niet gecontroleerd werd op de identiteit van de autobezitter. Het is daarom noodzakelijk om beveiligingsmaatregelen vooraf met het personeel en de OR te bespreken. Dit voorkomt veel narigheid achteraf.
Beschrijf je klacht (Optioneel):