Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door karma4: Door Anoniem: Als ik naar Londen ga koop ik als eerste een Oystercard met pin betaling en kan ik zonder 1 penny op zak met het OV mee. Ik vind dat ze groot gelijk hebben. Helaas hebben we dit soort maatregelen te danken aan onze eigen terreur jeugd. Tja daar heb je gelijk in. Enig tegenargument heb ik niet. ... Onder die omstandigheden is het niet verbazend dat andere vormen van klantvriendelijkheid ook niet van de grond komen, de mindset is er doodeenvoudig niet... Een en ander leidt bij althans mij tot een ietwat vreemde spagaat. Een fervent klant van OV in andere Europese landen, een fervent autorijder in Nederland. En ook in de keuze Nederlandse of Belgische/Duitse stad hebben laatstgenoemden al bij de start een neuslengte voorsprong... Klantvriendelijkheid is m.i. niet exact het juiste woord. Automatisering is in andere landen ontworpen met mensen in het achterhoofd. M.a.w. automatisering is daar een middel. In Nederland is automatisering het doel, en mensen (incl. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):