Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-01-2017, 08:43 door Anoniem

Verder blijkt dat het achttien procent van de deelnemers moeite kost om geduld te bewaren als anderen hen vragen computerproblemen op te lossen. Het is ook dodelijk vermoeiend om bij iemand die geen begin van overzicht van wat er gebeurt de informatie eruit te trekken die nodig is om zelfs maar te beginnen te snappen welk probleem hij eigenlijk heeft. Als je op elke gerichte vraag zoiets als "nou, gewoon, net als altijd" terug krijgt, of "weet ik veel, jij hebt toch verstand van computers", dan vind ik het helpen van zo iemand een nogal demotiverende aangelegenheid die inderdaad een aanslag is op mijn geduld. En al helemaal als degene die hulp vraagt zelf snel ongeduldig wordt als blijkt dat ik doorvraag na nietszeggende antwoorden. Er lopen mensen rond die totaal niet in de gaten lijken te hebben dat de probleemoplosser informatie nodig heeft over het probleem en dat er situaties zijn waarin ze zelf actief mee moeten werken om die informatie te verschaffen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha