Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2017, 12:29 door karma4

Om een probleem te kunnen aanpakken moet je eerst weten dat er een probleem is. Black box testen is vanuit het onbekende een hopeloze zaak omdat je niet wens weet waarnaar te kijken. White box testen is al uitdagend genoeg met bekende situaties daar moet je nog zeer veel samenvoegen om de testvaruaties in te perken tot iets werkbaars. Kijk eens bij http://www.istqb.org/ voor achtergronden. Als je meelift op updates en enkel daarnaar kijkt, dan vertrouw je op anderen om de issues te vinden en aan te kaarten. Je moest eens weten wat er allemaal te zien Is en wat niet aangemeld kan of mag worden omdat de bron onfeilbaar is of omdat het geheim is. Een fraaie: nee die fout staat niet in ons systeem u bent de eerste die zoiets meld dus u zit fout we nemen het niet aan. (Prof service tools op servers multiplatform multi tier) In een operationele omgeving is elke verandering een bedreiging waar je voorzichtig mee moet omgaan. ITIL soms zo doorgedraaid dat certificaten vervangen al bijna onmogelijk is. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha