Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2017, 20:10 door Anoniem

Geblaat hier tegen topicstarter is onrechtvaardig. Onrechtvaardig? Als je een topic begint met "Nieuwe inlogmethode IDin NIET veilig!", dan verwacht ik (en ik zal niet de enige zijn) een mooi betoogje gebaseerd op FEITEN. Het enige waar dit op gebaseerd is zijn aannamens. Tweefactor Authenticatie zou niet mogelijk zijn bij de ING, het feit dat er dus weldegelijk een TAN-code benodigd is haalt zijn gehele punt onderuit. Terwijl dit wel gewoon op de info-pagina van ING en iDin staat (niet zeer duidelijk, maar het staat er wel). Daarnaast gelijk de opmerking dat het niet mogelijk is om deze optie uit te zetten; Is dat zo? Wellicht zijn er wel mogelijkheden? Vragen over een dienst; neem contact op met de partij die de betreffende dienst aanbiedt, in plaats van een forum-discussie te starten welke gebaseerd is op aannamens en onjuistheden om een dienst zwart te maken (?) - daar lijkt het tenminste sterk op.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha