Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja, koppen.. Vergelijk het met dit nieuwsbericht https://www.security.nl/posting/505132/Security_NL+incident-reponse+Cloudflare-kwetsbaarheid Security.nl verbreekt ook een zakenrelatie (met Cloudflare) en ontkent ook (dat er negatieve gevolgen waren). De kop boven dat artikel is niet "Security.nl ontkent dat gebruikersaccounts waren gecompromitteerd". Maar bij Apple dan weer wel. Het is een insteek om het nieuws samen te vatten maar een beetje opmerkelijk omdat er namelijk geen bewijs voor de constatering wordt geleverd. De kop had dan ook beter kunnen zijn (ondanks dat dat ook niet bewezen is) "Supermicro biedt besmette firmware aan". Want het betreft namelijk meer bedrijven die daar last van hadden kunnen hebben. Nu wordt een mogelijk slachtoffer in de verdachte hoek gemanoeuvreerd terwijl het niets kan doen aan het feit dat een fabrikant mogelijk gecorrumpeerde firmware aanbiedt. Net zoals security.nl er niets aan kan doen dat Cloudflare fouten maakt in haar beveiliging en daar niet op afgerekend ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):