Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Als we medewerkers van gerichte, doeltreffende informatie en gebruiksvriendelijke tools voorzien, denken we dat we hun apparaten veiliger krijgen zonder het gebruik van hardhandig beleid', zegt Andrew White van Netflix. Ik lees dat Netflix eigenlijk heel graag wil besparen op kosten die het gevolg zijn van geforceerd beleid. Wat ik niet lees is waarom ze menen dat hun stelling de oplossing is. Geforceerd beleid bestaat niet voor niets. Het is menseigen om eigen denkbeelden te hebben en het oneens te zijn met beleid van een ander. Dat gaat niet alleen op voor medewerkers, die bijvoorbeeld geen moeite doen om een wachtwoord te onthouden en hun werkgever de schuld kunnen geven dat ze niet productief genoeg konden zijn door die moeilijke wachtwoorden. Het gaat ook op voor de CFO die meent dat zijn eigen financieel beleid beter is dan het securitybeleid van de CIO en die laatste maar moet inschikken. Mensen gerichte, doeltreffende informatie leveren is marketing. Je wil mensen verleiden om iets te gaan doen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):