Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-03-2017, 19:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Een andere optie zou zijn om een "slimme meter" te leveren die geen contact opneemt met de energiemaatschappij maar alleen de gemeten informatie beschikbaar stelt aan de gebruiker/klant binnen diens eigen prive-netwerk. De klant kan dan zelf beslissen wat wel/niet beschikbaar gesteld wordt aan de leverancier. Bv 1 stand 1x per jaar. Om een klant meer inzicht te geven in zijn/haar verbruik, hoeft de data niet eerst naar de leverancier gestuurd te worden. Maar deze optie wordt niet geboden. Alles moet eerst draadloos (gprs) naar de energie-leverancier gestuurd worden, voordat je als klant naar die data in een webapplicatie van de leverancier mag kijken. Dat verzin je hier ter plekke! Die optie wordt WEL geboden. Wat jij beschrijft is de P1 poort van de meter i.c.m. geen gedetailleerde informatie richting leverancier. Maar ja, veel leuker om dat zelf te verzinnen als "dat doen ze zo vast niet". Maar deze keuze stond dus niet tussen de opties van het energiebedrijf. Als je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha