Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-03-2017, 10:56 door PietdeVries

Updaten van de huidige app gaat inderdaad vaak automatisch en op de achtergrond. Zeker bij iOS werkt dat erg goed. Maar soms gaat het niet om een update maar een upgrade: naar een heel andere, nieuwe applicatie dus en niet een bijgewerkte versie. Dat is uiteraard niet zonder toestemming van de gebruiker mogelijk - een applicatie kan niet zomaar een andere applicatie installeren. Ziggo wil na de fusie met Vodafone ongetwijfeld haar Horizon app meer promoten en heeft vast een nieuwe uitgebracht (met dezelfde look & feel) die Horizon Go heet. Overigens, het is mijzelf al een tijd een doorn in het oog dat je om TV te kunnen kijken op die app je moet inloggen met het hoofd-account van Ziggo. Het account dat het contract beheert, mail adressen kan aanmaken en het zender pakket kan wijzigen. Niet heel handig dus om dat dan maar aan je kinderen te geven, zeker niet omdat de sessie nog wel eens weg wil vallen en je opnieuw in moet loggen (en 'Papa' dus maar het wachtwoord op een stickertje op de iPad schrijft).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha