Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-03-2017, 19:22 door Anoniem

Nooit meer een Lenovo. Ik heb ooit de stommiteit begaan bij 4Launch een ThinkPad te kopen. Van het begin af had ik al problemen met de service, een USB poort was DOA, het heeft maanden gekost om dat te laten repareren, het maken van instalatie CD's/DVD's is nooit gelukt (blijkbaar kan de drive het niet aan zoveel tegelijk te moeten branden). Na een tijdje deed het apparaat steeds moeilijk bij het opstarten, de Mouse Pointer bleef aldoor "Working in Background" aangeven, hierdoor is het ding heel erg traag geworden. Vragen aan 4Launch gaf geen oplossing, de Lenovo site was ondoorgrondelijk, op het telefoon nummer van Lenovo Nederland werd tijdens het doorworstelen van het menu telkens de verbinding verbroken, een ander tel.nr. van 4Lauch gekregen bestond niet eens. Na veel zoeken en vragen kreeg ik van iemand van Lenovo te horen dat het kwam door slechte software die ik zelf installeerde. Er was door mij nergens te vinden wat het probleem veroorzaakte, welke software ik ook verwijderde het ding bleef ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha