Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-03-2017, 07:12 door Anoniem

Ik gebruik Tutanota ook, alleen is het sneu dat al die 'derden' het verdommen om te gebruiken. Natuurlijk gebruiken die het niet. Tutanota is een vrij nieuwe e-mail aanbieder die zich nog niet echt heeft bewezen. Daar zou ik mijn bedrijfskritische mail ook niet onderbrengen. En kijk eens naar hun feature-lijst, zoveel basic dingen die ze nog niet kunnen (search.... het is NIET mogelijk om in je mails te zoeken!) dat ik wel begrijp dat serieuze partijen er nog niet mee in zee gaan. Daarbij, wat win je ermee als iedereen op een private dienst gaat zitten? Dat hebben we nu ook met WhatsApp en Facebook; niet-open diensten die de defacto standaard zijn geworden. We moeten eerder boos worden op de IETF en W3C die veel te traag zijn geweest met het verzinnen van open standaarden voor sociale communicatie (àla de WWW en IMAP protocollen bijvoorbeeld) waardoor we nu met die private diensten opgescheept zitten. En niet te vergeten al die mensen die bij Gmail en live blijven, en dat is het grootste deel van je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha