Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De makkelijke reactie is "niemand die het verschil merkt." De wat meer inzichtelijke reactie is dat het wel leuk is dat je jezelf afhankelijk maakt van ICT, maar dat het werk gebeurt is toch wel een tikkie belangrijker dan hoe je het doet. Dat vergeten betekent dat je nu in je hemd staat. En hoe zat het ookalweer met alle burgers voor je eigen gemak en nieuwerwetsigheidsnajagen maar verplichten om aan de brakke overheidswebsite te gaan, voor de kommunikaasie met Den Ambtenaar? Wat als die uitvalt? Hm? Zorg dus maar dat wat je ook doet, je altijd terug kan vallen op papier, voor alle overheidstaken. En dan is het ineens niet meer nodig om de burger te verplichten "digitaal te doen", wat toch uiteindelijk niet meer is dan de burger met problemen opzadelen omdat jij zonodig de schijn wil najagen. Overheidsdienstverlening dient robuust te zijn, niet vol van schone schijn.
Beschrijf je klacht (Optioneel):