Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2017, 21:16 door Anoniem

ASN bank staat niet bekend om hun uitgebreide kantoren netwerk, dus voor 'persoonlijk overhandigen' moet je wel wat over hebben . 56,000 mensen die langskomen in dat ene kantoor zien ze liever ook niet - dat zijn er ca 220 per werkdag , als ze zich optimaal uitspreiden. (27 per uur continu !) [...] Best een hoop logistiek - de mail (of brief) uitsturen is één ding, het verwerken van de antwoorden en vragen kost wel een aantal mensen. Kan wel zijn, maar dat is het probleem van de bank. Noem het maar bedrijfs-risico. En als de bank dit inzamelen van IDs "moet" doen vanwege een (kromme) belasting-wet oid, en daar last van heeft, dan moet de bank maar druk uitoefenen op de politici zodat die wet aangepast wordt. We gaan nu naar een situatie toe, waarbij de bank geen rente meer betaalt voor spaargeld. Waar een bank geen loket meer heeft in kleinere gemeenten. Waar de bank (iov de politiek?) van de burger een fysiek kopie van diens ID wil hebben. De dienstverlening wordt slechter. De kosten hoger. En wat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha