Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
04-04-2017, 12:02 door Anoniem: Waarom gebruiken de banken die bij De Nederlandse Bank zijn aangesloten het dan niet met hun klanten? Bankieren is vertrouwelijk, en daar hoort secure e-mail bij. Zolang er geen betrouwbaar systeem bestaat om een afzender van e-mail te authentificeren (d.w.z. iemand die zich voordoet als, te kunnen onderscheiden van de echte identiteit) is e-mail niet secure te krijgen. 04-04-2017, 12:02 door Anoniem: ASN-bank bijvoorbeeld, had dan vertrouwelijk de benodigde ID-kopieën kunnen laten mailen met secure e-mail. ASN-bank is onverantwoordelijk. In plaats van deze bezopen actie hadden ze hun klanten waarvoor dit van toepassing is, na het inloggen op internetbankieren, het verzoek kunnen tonen om een scan van hun paspoort te uploaden (via diezelfde, wederzijds geauthenticeerde en versleutelde, verbinding). Hiermee voorkomt ASN-bank tevens dat een aanvaller, die toegang heeft tot het e-mail account van de klant, een scan van een vals identiteitsbewijs opstuurt en daarmee de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):