Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-04-2017, 19:13 door karma4

Problemen zijn er om opgelost te worden. Denk liever na hoe het wél kan als je denkt dat dit zo niet kan. Wees eens progressief. This is 21e century man! Bijna niets is (technisch) onmogelijk. Als het hel modern moet is http://www.banken.nl/nieuws/20173/abn-ing-de-volksbank-en-nn-in-nationale-blockchain-coalitie wat. Maar ik weet niet of dat een te dure overkill wat zijn doel voorbijschiet is. Ik houd van simpele betrouwbare oplossingen. Dat met het ID en BSN . https://www.belgium.be/nl/familie/identiteit/identiteitskaart is moderner. Je bsn die bekend raakt zou het probleem niet mogen zijn. Het gaat er om het bewijs te kunnen leveren met autenticatie dat de persoon en een administratief nummer bij elkaar horen. Voor het ASN verhaal. Het klopt ergens niet. Of ze hebben gefaald in een behoorlijk eerste onderzoek of de administratie klopt niet. Dan is een vervolgcheck enkel nodig of de gegevens nog steeds kloppen (is de persoon levend). Ik heb het bij de toenmalige postbank nu ing ook meegemaakt dat ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha