Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
OP: je haalt een stuk tekst aan dat gaat over bedrijfsgevoelige informatie die de banken onderling veilig per email proberen te communiceren. Hoe zie je dat in verhouding tot consumenten die per email informatie krijgen of versturen van hun bank? Niet alle informatie is voor iedereen even belangrijk en dat brengt andere risico's met zich mee. Ik kan nog wel meegaan in een redenatie dat sommige gegevens altijd veilig gecommuniceerd horen te worden, zoals persoonsgegevens. Maar dan kom je al snel op het vlak wat dan veilig communiceren is. Als je namelijk niet per mail veilig kan communiceren, is een uitgeprint formulier persoonlijk afleveren bij een bankfiliaal dan wel veilig? Veiligheid is ook een groot deel vertrouwen en snappen wat je aan het doen bent. Ik geloof er niet in dat als banken veilige mail aanbieden hun klanten dan snappen wat ze aan het doen zijn en ook echt meer vertrouwen mogen hebben. Na 20 jaar tuint een groot deel van de consumenten nog steeds in de meest simpele misleidingen omdat ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):