Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Berichten digitaal verzenden bespaart een hoop belastinggeld. Dat is maar helemaal de vraag. Waar zitten de kosten nou werkelijk? In het versturen? Op papier kost dat een halve euro (5 ct velletje papier, 2 ct laserprinten per zijde, envelop in bulk 2 ct, postzegel ~40 ct in belastingdienstvolumes), plus, oh ja, de tijd die het kost het briefje te tikken. Dus een ambtenaar die er even voor gaat zitten, toch al gauw een kwartiertje tot een half uur om even een briefje te beantwoorden, kost zijn tijd keer zijn uurloon (en alle belastingen daarbovenop), wat al vrij snel meer is dan een tientje of twee. Bovenop die halve euro voor het papier en het verzenden. "Electronisch" of "digitaal getransformeerd" of hoe je het ook noemen wil, scheelt de postzegel en het papier maar kost extra infrastructuur van servers die altijd beschikbaar moeten zijn zodat de lezer kan inloggen. Dus of dat uiteindelijk goedkoper gaat zijn dan de postzegels is maar helemaal de vraag. Daarnaast hebben veel mensen meer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):