Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dichter bij huis is het ook huilen met de pet op: hosters die uit hun jasje groeien en denken het support probleem te kunnen aanpakken door mails niet te lezen en uitsluitend standaard antwoorden te sturen. Een voorbeeld is Strato. Stuur een bericht naar abuse @ strato punt de en noem een domein dat bij Strato gehost is en met wat "geluk" wordt automagisch die web site geblokkeerd. Dit is het Strato die op tv reclame maakt over fairness en eerlijkheid. Doe je hosting beter bij een echt (Nederlands) bedrijf waar nog mensen werken. Zoveel hoeft het niet te kosten. Laatst abuse mail naar hetzner.de gestuurd, hebben ze nog de moet om te reageren of ik een of ander web formulier wil invullen. Als ze willen dat ik hun werk ga doen, stuur ik ze wel een rekening. nederlandse zoals argeweb zijn ook niet veel beter, daar zat een knurft op de abuse afdeling, die toch echt van mening was dat mijn eigen website gehacked was. Tegenwoordig stuur ik automatisch 1.000.000 requests terug op de http poort ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):