Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-05-2017, 22:52 door Anoniem

Probeer een andere scanner. Misschien heeft clam net problemen met deze specifieke trojan. Gaat het steeds om dezelfde trojan? Post wat meer info als je op een forum hulp vraagt. Dat is wel zo handig. Het kan zijn dat de malware resistent is (in ieder geval voor jouw scanner) of actief in het geheugen (start eens op in veilige modus, of vanaf een andere disk om vanaf daar een scanner te draaien). Derde mogelijkheid is dat de oorzaak van infectie onbestreden is, de malware zit bijvoorbeeld verborgen in een zipje, mailbox of wordt telkens weer in je browser geladen (ff geschiedenis en cache dirs wissen voor het scannen). Lukt het nog niet? Zoek op internet op wat die specifieke malware doet. Meestal kun je hem handmatig verwijderen. Op een goede antivirus site staat beschreven in welke directories jouw malware bestanden achterlaat, welke registry-keys je kunt deleten enz Succes

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha