Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2017, 11:46 door Logis

Laatst een Lumiere EP-PD22W-HD besteld en bij het instellen van de camera viel het me op dat poort 23 openstond. Vervolgens een telnet sessie opgestart en geprobeerd in te loggen maar dit lukte niet omdat ik de juiste credentials niet had. Gelijk een mailtje gestuurd naar de klantenservice met de vraag of ik de juiste credentials mag ontvangen of een methode waarmee ik telnet uit kan zetten. Klantenservice stuurde me dat "De EP-PD22- W niet via telnet te benaderen is. Weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd met een screenshot waarin ik met PuTTY een telnet sessie naar de camera heb gestart. (daarnaast nogmaals om de correcte credentials gevraagd of een methode om telnet uit te zetten). De klantenservice gaf als advies dat ik poort 23 kan blokkeren in mijn router als ik het niet vertrouw. Beetje raar dat nergens wordt vermeld dat telnet standaard aan staat op een camera dat aan het internet hangt. In de webgui ook geen optie gevonden om telnet uit te zetten. Ik ben nu aan het twijfelen om de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha