Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2017, 07:41 door karma4

Door Anoniem: Leg jij me eens uit waarom het in ITIL en ISO27001 - 27002 k vereist is dat een update proces uren lang aan het zoeken is naar welke updates nog ontbreken op een bepaald systeem (met 100% load op de CPU en 4GB RAM in gebruik) en dat je dan nog tegen allerlei vage 8-digit hex error codes aan loopt waar het systeem niet zelf van kan recoveren? Want dat is de realiteit in Windows Update. Wat on Topic is: Het artikel met Dijkstra noemt ITSM onderdelen IT Service Management gerelateerd aan het bijhouden van de diensten. Hoe noemt enkele verplichtingen daaruit WAT er moet gebeuren. Nergens staat HOE het gedaan moet worden. Je mag van professionele ICT mensen verwachten dat ze daarvoor met een kosteneffectieve oplossing komen. Wat off topic is de kwaliteit van de personen en hoe enkelen dat ingevuld hebben. Het niet ingevuld hebben is echt niet goed. Als je zelf zit te prutsen of er hardware problemen zijn die je snapt, dan moet je bij je zelf zijn als de schuldige. Niet leuk, de meesten willen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha