Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2017, 09:03 door Anoniem

Door Moira: Door Anoniem: Door Moira: Natuurlijk maakt dat wel wat uit! Het is het verschil tussen een L-change plannen die zonder problemen met een minuutje klaar is, versus een W-change die de hele dag kost, na alle voorbereiding toch nog misgaat, en het hele systeem een of meerdere keren wil rebooten! Goed gereedschap is het halve werk. Of in dit geval bijna het hele werk. Je denkt weer vanuit de techniek. Je voert een change uit, dus Natuurlijk denk ik vanuit de techniek! Dat is waar het uiteindelijk om gaat: het beste gereedschap kiezen. Hoe jij als updateschuiver je updates inplant, dat is totaal niet interessant! Dat is inderdaad vanuit de techniek. Op jouw doos draait een dienst. En het draait om die dienst, en niet die doos. Of jij 1 of 10 dozen hebt draaien, of jij 1 minuut of 5 uur nodig hebt voor jouw updates. De dienst is uit de lucht, of krijgt onderhoud en de kans op verstoringen is aanwezig. Hoe mitigeer jij die? En zorg jij dat op het einde van jouw change, de omgeving goed draait. Door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha