Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Voorbeeldje? Ook hier is de ov-faalkaart gedienstig: Ze schrijven onterecht geld af van je anonieme kaart. Terugkrijgen? Heel formulier invullen met veel informatie waaronder je bankrekeningnummer. Want contant teruggeven of zelfs maar het bedrag terug op je kaart schuiven, "dat kan niet". Natuurlijk kan het wel en dat TLS het vertikken zou subiet dikke boetes moeten opleveren. Maar ze komen ermee weg. Waarom? Waarom moet hun abjecte onkunde en/of onwil mij weer privacy kosten? Als heel Nederland hierover een klacht indient bij AP dan gebeurt er misschien eens wat. Jaren terug (nog met treinkaartjes) ook eens een akkefietje gehad. Moest voor een bepaalde tijd in Utrecht zijn, om met collega naar Duitsland in trein te kunnen meereizen.(zakelijk) Collega had treinkaartjes voor trein naar Duitsland geregeld. Ook voor mij. Kwam ik op station om met trein naar Utrecht te gaan, werd meteen omgeroepen: geen trein, wisselstoring. Volgende trein kwam ook niet. Derde trein kwam na vertraging. Kiele kiele of ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):