Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2017, 11:44 door Whacko

Door PietdeVries: Door Anoniem: Slim van KLM om op een wijze manier Twitternamen of Facebook accounts te achterhalen van hun passagiers. Zouden de Amerikanen voorbeeld van moeten nemen. Ja! dat zal het zijn... Want KLM heeft natuurlijk "maar" 11.962.041 personen op Facebook die hen leuk vinden, en op Twitter 11.775.731 volgers. Dat is wat schraal, dus is dit voor KLM de manier om facebook accounts te achterhalen... je kunt als bedrijf zijnde niet in een lijstje zien WIE jou allemaal "Leuk vinden". Dat kon vroeger wat meer, maar dat is redelijk afgeschermd tegenwoordig. Dus het is wel fijn als je een ticket aan een social media account kunt koppelen, als je passagiers dat zelf doen. Kun je gelijk kijken of ze kwade dingen op facebook zetten als hun vlucht vertraagd is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha