Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2017, 01:20 door Anoniem

"De opgegeven gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist (LGI-0006)" Ik heb getracht het getal hieruit te verklaren, ." Ik kan u melden deze ± een jaar geleden melding ook aan Ziggo heb doorgegeven. Ik kwam niet meer in mijn Ziggo-account. met de door hen aangehaalde melding. Volgens Ziggo was daar een gespecialiseerde medewerker voor nodig. Tig e-mails verder kon ik nog niet geholpen worden. Die medewerker bestaat niet. Mijn indruk: Ziggo wist het zelf niet. Op enig moment heb ik toen al mijn ziggo wachtwoorden uit de betreffende browser verwijderd. Bij het inloggen kreeg ik toen de optie het oude wacht te herstellen of te annuleren. Door op annuleren te drukken bleek ik weer in mijn account te kunnen. Ik geef geen enkele garantie maar voor mij werkte het. Succes

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha