Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2017, 13:49 door Anoniem

Door Tha Cleaner 11:54:Als je Office 365 hebt, waarom maak je dan hiervoor geen ticket bij Microsoft voor aan? Dit zit tenslotte gewoon in je licenties? Je hebt dan direct een specialist, je je exact kan vertellen wat de mogelijkheden zijn. Misschien heb ik tot nu toe pech gehad met Microsoft support, maar veel verder dan een "zit de stekker erin" niveau van support ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb daar helaas al teveel tijd aan verspild. Door Anoniem 10:15: HTTP wordt dus pas geprobeerd als het via HTTPS niet lukt. Ik heb dit een tijdje gevolgd met Wireshark en zag altijd als eerste een http poging. Los daarvan wil ik gewoon NOOIT http (unauthenticated+unencrypted ARP, DHCP, DNS en WiFi zijn ook echt niet meer van deze tijd maar daar liggen geen breed ondersteunde/algemeen geaccepteerde alternatieven voor op de plank, zoals bij https i.p.v. http). Liever heb ik dan dat Outlook niet werkt, dan gaan ze vanzelf bellen en lossen we het probleem op. Door Anoniem 10:15: Het werkt zoals Microsoft het bewust ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha