Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2017, 16:09 door Briolet

Door SPer: Het was namelijk geen normale overboeking, maar een aantal personeelsleden die ook mee wilden/moesten. De betreffende arts gaf aan dat hij naar een patient toe moest. Het is mij nog steeds onduidelijk of er daadwerkelijk dubbel geboekt was. Diverse bronnen beweren dat deze personeelsleden later aan de passagierslijst zijn toegevoegd. Dus dat dit een bewuste actie was terwijl men wist dat de passagiers al ingechecked waren. Dan is het geen dubbel boeken meer. Het nieuwsbericht van de nos geeft aan dat de passagiers zelfs een gratis hotelovernachting plus 800 euro vergoeding geboden is. Niemand had er die 800 euro voor over om een vlucht later gaan. Allen zullen ze dus een redelijke haast gehad hebben en niet alleen die arts, want het was een gemakkelijk verdiende 800 euro. Het is echter nog steeds zo dat de piloot mag beslissen en als passagier heb je je er aan te houden. Als je er niet mee eens bent, moet je achteraf een schadeclaim indienen. ---- Het niet-filmen is natuurlijk niet alleen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha