Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2017, 08:47 door karma4

Door Anoniem: Dat weet je niet, maar door deze actie hoefden er misschien elders geen vertragingen te ontstaan of vluchten te worden geannuleerd. In het andere geval had het kunnen zijn dat elders een heel vliegtuig niet kon vertrekken omdat er geen crew beschikbaar is. En dat is erger. Dus businessmatig is er dan gewoon de juiste keuze gemaakt. Daarom mag de keuze ook beloond worden in hun aandelen. (en ook overvolle vliegtuigen trouwens) Als je zoiets hebt dan grijp je voor het inchecken in niet als mensen ingestapt zijn. Dat is een blunder van de eerste orde. De piloot ging volgens interne instructies aan de slag om ingecheckte mensen te bewegen tot uitstappen. Blunder van de eerste orde die task en het te beperkte budget kloppen niet. Beiden zijn inmiddels zo ver ik het gevolg hebt aangepast. Dat er een lucratieve optie was is een fout argument. Vergoedingen die verplicht zijn zijn ef niet voor niets gekomen. Je zet een lijndienst in met verplichtingen dat is het onjuist om die te negeren. Ik kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha