Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Daarom is het van belang goed met elkaar te bespreken, wat men verwacht. En niet ding 'zomaar' als vanzelfsprekend aannemen. Dat jij je tijd zo heb besteed, had je vroegtijdig kenbaar moeten maken, en dat je daarvoor iets terug verwacht. In principe krijg je gewoon elk maand loon voor je arbeid. Dus als je dat gehad hebt, valt er toch weining te zeuren? Ik zie al dat ondernemers gaan klagen bij het personeel als er weer eentje vertrekt naar een beter betaalde baan. Je bent niet geschikt als werkgever als je inzet van personeel niet herkent en waardeert. Sommige leidinggevenden hebben geen empathie. Uit onderzoek is directeursposities relatief vaak door sociopaten worden bezet. Dan gaat het ook vaak fout, er zijn de laatste jaren vele schandalen bekend geworden. Een normale werkgever weet wat er op de werkvloer gebeurt. Loon is slechts een van de beloningen die personeel ontvangt. Een prettige werksfeer, waardering en ontplooing worden belangrijker gevonden. Als er iemand vertrekt vanwege lage waardering ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):