Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
En winkelen in een winkel geeft je soms net dat inzicht dat je niet hebt op een website. Hou toch op, online heeft zoveel voordelen: - Ik heb 2 weken zichttermijn, dat heb je niet in de winkel - Ik kan reviews lezen en ervaringen van andere kopers lezen - Ik kan direct de prijzen vergelijken met vrijwel alle winkels, nationaal en internationaal - Ik kan meteen zoeken op Marktplaats en eBay of het product ook ergens tweedehands ligt. Waarom € 250,- uitgeven als iemand er voor 3 tientjes vanaf wil? Voor € 220,- kan ik heeeeel ver rijden :-). - Ik hoef geen parkeergeld te betalen - Het kost me geen tijd in een drukke stad met personeel wat niks (inhoudelijks) weet - Bij problemen, DOA of RMA stuur ik het gewoon op i.p.v. dat ik persé terug moet naar de winkel. Winkels bieden te weinig meerwaarde. Waarom zou je nog een extra marge betalen aan de winkelier als je geen behoefte meer hebt aan zijn service? Klanten zoeken zelf wel de informatie op internet en bestellen direct bij de fabrikant. Winkels hebben ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):