Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2017, 16:05 door Anoniem

Door Anoniem: Ik wil ook even aantekenen dat als de data zo vreselijk belangrijk is voor de bedrijfsvoering, waarom heeft eiseres niet zelf voor backups gezorgd? Je kan dit net zo goed uitleggen als het de dienstverlener in de schoenen schuiven van klantfalen. Heb je gelezen wat Arnoud schreef? 'Voorop staat dat je als "redelijk bekwaam en redelijk handelend ICT-dienstverlener" er niet zomaar op mag vertrouwen dat de backup die de klant zelf claimt te hebben, goed genoeg is'. De klant is geen ICT-expert, en daar moet de ICT-expert rekening mee houden, hij wordt ingehuurd omdat hij die kennis wel heeft. De ICT-dienstverlener is hier de ICT-expert en de klant is dat niet. Draai het eens om: de ICT-expert gaat naar de huisarts, er moet ergens een mes in gezet worden, en de huisarts desinfecteert de plek niet omdat de klant zegt dat hij het al goed heeft schoongemaakt. De volgende dag heeft de klant een heftige infectie. Die huisarts heeft dan duidelijk een stevige steek laten vallen, toch?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha