Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Is dat een vd nieuwere modellen modem/routers van ziggo? Gewoon een nieuwe aanvragen ander merk Weigeren ze dan maar gewoon ff kop koffie eroverheen morsen en nieuwe vragen (ander merk) en anders overstappen naar andere provider. Ze doen bij upc/ziggo heel moeilijk over een nieuwe modem/router, zelfs over een meer dan 8 jaar oude Thomson modem deden ze moeilijk,en nu ook weer over een upc modem,ik ben het zat gooi of glas water eroverheen of ik stap over naar andere provider. Dan maar glasvezelinternet i.p.v kabelinternet. Is nog sneller ook dan upc/ziggo. Wat is dit voor een advies? Zonder dat we weten waar het probleem zich werkelijk bevind, is het niet praktisch om zomaar iets te vervangen. Waarschijnlijk draait OP ook nog in bridge mode, dus heeft dit ook geen toegevoegde waarde. Nog even afgezien dat dit gewoon slopen van iemand anders zijn eigendom is.
Beschrijf je klacht (Optioneel):