Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Is dat een vd nieuwere modellen modem/routers van ziggo? Gewoon een nieuwe aanvragen ander merk Weigeren ze dan maar gewoon ff kop koffie eroverheen morsen en nieuwe vragen (ander merk) en anders overstappen naar andere provider. Ze doen bij upc/ziggo heel moeilijk over een nieuwe modem/router, zelfs over een meer dan 8 jaar oude Thomson modem deden ze moeilijk,en nu ook weer over een upc modem,ik ben het zat gooi of glas water eroverheen of ik stap over naar andere provider. Dan maar glasvezelinternet i.p.v kabelinternet. Is nog sneller ook dan upc/ziggo. Ze doen helemaal niet moeilijk, als het ding wel de boosdoener is van het probleem... hier ligt de crux; toon dat maar aan ipv de provider vanwege onderbuikgevoelens op kosten te willen jagen. Je zou in-principe ook zelf een modem aan kunnen schaffen om dat aan te tonen/uit te sluiten. Maarja, gedachteloos afgeven is natuurlijk veel makkelijker en raak je meer stoom mee kwijt hè
Beschrijf je klacht (Optioneel):