Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-07-2017, 20:39 door Anoniem

Op dit moment heeft het systeem een nauwkeurigheid van 95 procent London Underground Facts & Figures: Annual passenger numbers 1.37 billion (Bron: https://tfl.gov.uk/corporate/about-tfl/what-we-do/london-underground/facts-and-figures) 5% fouten op 1370 miljoen = 68.500.000 fouten per jaar. Om een acceptabele foutmarge van laten we zeggen 685 fouten te hebben is een nauwkeurigheid nodig van 99,99995%. Even afgezien daarvan is het met om het even welke nauwkeurigheid zo dat de reiziger daar niet de dupe van mag worden. In Londen zijn nog steeds de bekende kaartjes te koop. Zelfs met betrekkelijk weinig ongemak (laten we zeggen meer dan 10 minuten vertraging) bij een fout, komt het er al snel op neer dat mijn voorkeur uitgaat naar de gewone kaartjes. They never let me down.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha