Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Boefje: Even een vraagje. Een bekende van mij heeft een flinke telefoonrekening kregen voor het bellen naar een 0909 nummer. Meerdere malen per dag voor een periode van 2 weken. ISP is Ziggo en ze hebben een Cisco EPC3928AD. Iemand wel eens van dit verhaal heeft gehoord ? Ziggo zegt nu dat de abonnee maar moet bewijzen dat hij het niet heeft gedaan. Wat ook het geval is. Maar in welke hoek moet ik dit gaan zoeken.. Modem gehackt, XSS scripting? x Ik zou dit als eerste bij de gebruikers zoeken. Is het trouwens vanuit een mobiel of een vast toestel gedaan. De bovenstaande adviezen zijn voornamelijk van toepassing op mobiel. En volgens mij heb jij het over een vaste telefoon? Maar ook die hebben meestal geheugens. Het helpt ook om uit te zoeken wat voor een nummer het is, eventueel google gebruiken, of gewoon nog 1 keer bellen, en dan zelf luisteren. Kost je natuurlijk wel iets aan geld, maar je hebt wel snel antwoord hierop, wat het zoeken gemakkelijker maakt. Het ziggo cisco modem zelf is heel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):