Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Heeft het slachtoffer net een nieuw telefoonnummer gekregen? Nog even voor de duidelijkheid: waarom vroeg ik dit? Omdat telefoonnummers die niet meer worden gebruikt even achter de hand worden gehouden en dan opnieuw worden uitgegeven. Stel dat de de vorige eigenaar van het telefoonnummer een abonnement met dat 0909-tel.nummer had afgesloten en niet heeft afgemeld voordat het telefoonnummer werd opgezegd, dan kan ik me voordtellen als het telefoonnummer voor een andere klant opnieuw wordt uitgegeven dat deze dan opeens met dat ouwe abonnement wordt opgezadeld van de vorige eigenaar inclusief alle abonnementstelefoontjes die gedurende een periode niet geïnd zijn omdat het telefoonummer bij de telefoonmaatschappij geparkeerd was. Deze theorie is niet zo plausibel - niet in het algemeen, en niet in het licht van de vraag van TS. Voor alle soorten billing is het wel erg logisch en noodzakelijk om te werken met (call detail) records inclusief datum/tijd , en de facturatie te draaien over de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):