Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2017, 15:41 door Anoniem

Zoals anoniem 10:40 ook al aangeeft lopen er in de achtergrond ook processen. Volgens mij zegt anoniem 10:40 ook niet dat je e-mail zonder zorgen kan gebruiken? Als je ooit een mail account ingesteld hebt zonder encryptie bij POP of IMAP, dan zal hij op de achtergrond steeds met een leesbaar wachtwoord kijken of er nieuwe post is. Ziggo b.v. gebruikte tot een paar jaar geleden nog steeds de instelling voor een onversleutelde overdracht in hun handleiding. Dus veel klanten hebben dat nog steeds zo in hun e-mail cliënt ingesteld staan. (Het werkt toch…) Dat lijkt me een kwestie van opletten of de juiste email poort is ingesteld: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/ Opvallend: officieel zijn pop3 default poorten: Poort 110 is non-encrypted Poort 995 is encrypted Maar Ziggo heeft zo te zien beide pop3 poorten op "encrypted" geconfigureerd tegenwoordig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha