Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-09-2017, 20:53 door Anoniem

Door Anoniem: Dat fraudebestrijding met identiteitsbewijzen begint met een gedegen controle op de identiteit bij de aanvraag van een document is logisch; dat jij dat als straf ziet dat is je eigen keuze. Je hebt heel weinig te kiezen wanneer het op identiteitsbewijzen aankomt. Overigens zijn slachtoffers lang niet altijd de veroorzaker van het feit dat hun identiteit gestolen wordt; indien een bedrijf waar men beschikt over jouw gegevens de zaken niet goed op orde heeft, waardoor jouw gegevens op straat komen te liggen; ben jij dan de prutser ? Je krijgt vrijwel altijd de schuld impliciet en expliciet in je schoenen geschoven en zie maar te bewijzen dat jij het niet was. Zo'n identiteitsbewijs is daarmee helemaal niet automatisch een goed idee. Het is een beetje flauw om te gaan trappen naar slachtoffers van identiteitsfraude, enkel omdat de maatregelen ter bestrijding van dergelijke fraude jou niet aan staan. Helpen die maatregelen ook echt tegen die fraude? Lijkt me een valide vraag, en ik denk ook wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha