Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2017, 13:12 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dit heeft de ING toch al jaren alleen dan wel voor andere ING rekeningen volgens mij was er toen nog commotie over omdat hij de juiste naam invulde en dit privacy gevoelig was ING had dit, omdat de rekening nummers opvolgend waren. Waardeloos iets, waar best veel fouten mee gemaakt werden. Het werkte ook alleen binnen de ING (eigenlijk de postbank). Dit was dus bedacht om een andere design flaw op te lossen. Maar de rabobank heeft het juist een stuk beter geimplementeerd, zoals je bijvoorbeeld bij Tweakers kunt lezen. Dit artikel is erg sumier. De rabobank is de eerste die hiermee live gaat, maar dit is heel duidelijk een systeem van de gezamelijke nederlandse banken. Aangezien de controle ook werkt voor IBAN/Naam van andere banken moet dat wel . Blijkbaar hebben de banken gezamelijk een centraal iban/naam register systeem ingericht. Uit de rabobank FAQ , wat te doen als ik een melding krijg : "Kunnen we de naam die u intoetst niet controleren, dan krijgt u daarvan ook een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha