Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2017, 14:43 door Anoniem

Door PietdeVries: Toch mooi dat we kennelijk liever *minder* dienstverlening zien dan meer... Volgens eenzelfde bericht op Tweakers.net (https://tweakers.net/nieuws/129243/klm-begint-met-gebruik-van-zakelijk-whatsapp-account.html) heeft KLM 250 (!!) mensen in dienst om via sociale media ondersteuning te geven. Tweehonderdvijftig! De meeste IT organisaties in Nederland zijn niet eens zo groot. Sociale media maken het benaderen van een bedrijf relatief eenvoudig, in ieder geval veel eenvoudiger dan een 4-niveaux diep keuzemenu via een betaald 0900 nummer waar je niet door komt. Maar natuurlijk - de keuze is aan u... Zorg als bedrijf dat je gewoon je website op orde hebt met voldoende contact mogelijkheden zoals telefoon, email of een chat systeem van het bedrijf zelf. Gewoon bezopen dat al die bedrijven tegenwoordig in social media duiken. Social Media, de naam zegt het al, is voor sociale contacten dus gewoon voor de lol met elkaar babbelen, foto's delen etc. maar ga het niet voor het serieuze werk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha