Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door User2048: Technisch zit het wel goed in elkaar. Ik ben van mening dat het qua ICT wel goed is gegaan. Het probleem zit hem hier in de onbekendheid en de acceptatie door de eindgebruiker. Dus de operatie is geslaagd, maar de patient is overleden/Ligt op sterven. Is de acceptatie door de eindgebruiker niet het bewijs of iets wel of niet geslaagd is? Je kunt iets perfects bouwen, maar als de gebruiker er niet op zit te wachten dan is het verspilde moeite en geld geweest. Ook hier mis ik het effect van marktwerking weer. De overheid bedenkt zelf iets (zonder vooraf de behoefte van de burgers in kaart te brengen), laat het bouwen (voor veel geld) en dwingt de winkelnering vervolgens af. En dan verbaasd zijn als er problemen onstaan. Dan kun je nog zo hard roepen dat het technich goed in elkaar zit. Als dit zo'n goed product is, dan concurreert het vanzelf wel de alternatieven (papier, balie, telefoon) uit de markt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):