Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2017, 11:45 door Briolet

Door Anoniem: Geef mij één goede reden waarom ik dat zou willen wijzigen in een systeem waarbij ik extra moeite moet doen om berichten van de overheid te kunnen lezen terwijl ik nog steeds iedere dag mijn brievenbus moet legen vanwege andere post. Er zijn tig redenen te bedenken. Als je b.v. regelmatig verhuist, of vaak buiten huis verblijft. Bij verhuizing heb ik zelf gemerkt dat lang niet alle afdelingen constant in de centrale database kijken of het verzend adres veranderd is. In mijn geval was dat post over iemand anders waarbij ik als contactpersoon in hun lijst stond. Het is dat ze het zowel digitaal als op papier stuurden, anders had ik niet eens geweten dat het verstuurd was. Als je als topsporter, zeeman etc. steeds ergens anders in de wereld zit en maar eens in de 3 maand even thuis bent, is het wel prettig dat je lopende zaken zelf kunt blijven afhandelen. Was het niet zo dat alle burgers die belasting betalen verplicht hun MijnOverheid-account moesten activeren, omdat de belastingdienst ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha