Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2017, 12:25 door Anoniem

Ik zou er als bedrijf niet om vragen. Immers: je hebt als bedrijf geen enkel zicht op hoe twitter z'n veiligheid waarborg. Telefonisch moet je ook vaak genoeg gegevens verstrekken aan een bedrijf. Hebben bedrijven zicht op de vraag hoe telco's hun veiligheid waarborgen ? Hoe zit dat met documenten, die per post worden verstuurd ? Hebben bedrijven zicht op de vraag hoe postbedrijven hun veiligheid waarborgen ? Met iedere vorm van communicatie kan je dit als probleem naar voren schuiven. Toch blijven we allemaal communiceren, en gegevens uitwisselen. Twitter biedt in ieder geval een encrypted channel. Dat doet de post niet, en de telco ook niet. Bij al deze bedrijven kunnen kwaadwillende insiders mogelijk bij je gegevens. Biedt een encrypted DM via Twitter meer of minder veiligheid dan alternatieven, die veelal plain text zijn. Of analoog, op papier ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha