Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Als het zo niet in hun actuele voorwaarden staat of in hun privacy statement, dan zou ik bezwaar maken en om een alternatief vragen. Of mogelijk zou ik gewoon een ander telecombedrijf zoeken, aangezien ze zich merkwaardig opstellen door zich niet eens aan hun eigen actuele voorwaarden te houden. Het is de vraag waar een telecombedrijf je documentnummer voor nodig heeft. Het AP zegt dat de enige reden kan zijn om zich enigszins van de abonnementsgelden te verzekeren. Maar dat dit dus net zo goed zou kunnen door bijv. even 0.01 cent naar hun over te maken van je bankrekening met een mededeling waarom je dat doet. Je bankrekening is immers persoonsgebonden en ook aan jouw persoon gekoppeld, en is dus gewoon een soort identificatie. Ook als je bijv. alleen een abonnement wilt wijzigen is dit zelfs een prima methode om mee te bevestigen dat echt jij dit wil en geen grappenmaker of telefoondief of zo. Alleen wel even oppassen dat je die 0,01 cent dan overmaakt naar de bedrijfsrekening op naam van het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):