Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je bedoelt, zodat de ambtenaren "efficienter ingezet worden". Het heeft niets met de burger helpen te maken, maar alles met middle managers die zich op efficiencycijfertjes doodstaren, ongeacht of de werkelijkheid ook verbetert. Het aantal Papsoort- en Aai-Die aanvragen verandert er toch niet door? Het kan best zijn dat efficiency ook een rol speelt, en dat je nog steeds even moet wachten. Maar urenlang wachten zoals bij het oude in-de-rij-staan voor het loket vlak voor de vakantie zou een uitzondering moeten zijn. Wat een grote rol speelt, is dat die documenten tegenwoordig centraal worden uitgegeven, omdat er een chip in moet worden geprogrammeerd en zo. Komt de fraudebestendigheid ten goede. Pasfoto en gegevens moeten dus door de gemeente worden opgestuurd, en zijn met handen en voeten gebonden aan verwerkingstijden elders. Er worden ook experimenten gedaan met nieuwe Papsoorten en Aai-Die'es direct naar de eigenaar opsturen. Dat scheelt een rit naar het gemeentehuis en een afspraak aldaar. De snelste ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):